2012年6月25日 星期一

WHERE IS YOUR 良知? 香港人

可以既我唔想自己甘多野講,
咩都要評論一餐,以為自己企既立場一定岩!!
有時我聽到自己把聲打既文字都覺得自己好煩!!

內地政府要將香港打壓,
當香港大部分高官為左親呀爺去埋沒良心做事,
我應該唔好出聲,應該等到自己親人或者自己成為
李旺楊先好出聲!!

內地人黎香港生仔,
... 生到香港人無晒醫院床位,無晒學位,
仲要攪到成個香港都係內地人,我唔應該出聲,
應該等到我懷孕先出聲!!

內地人黎到香港坐咩交通公具,
爭先恐後撞到我撞到我身邊人都唔應該出聲,
因為我實唔夠人打,應該等到我變左大隻女先好出聲!!

如果個個人都覺得未殺到埋身就唔理,
又唔想破壞緊社會和諧,所以選擇唔為自己發言既,
甘香港變成內地係指日可代既事!!

好多人都覺得長毛果班人係DIN,
包括我自己都覺得佢地係.........
點解唔肯和平請願,發表訴求既!!
原因應該係人都知!!
因為呢D叫做小聲音,政府唔會CARE!!
傳媒都唔會CARE!!
因為覺得你太細單唔值得做新聞所以唔會報導你!!

我見到DIN果班做咩為咩而做,
我都知係咩事,因為我有睇新聞,
有時都會睇下討論區同有關政治既FACEBOOK,
但係果D為動物請願既我就真係知D唔知D!!
而我有D朋友都問過我一個問題,
''係唔係黃忍殺左D貓所以依家有D狗友要去聲討佢?''
GOOD JOB AND THX FOR UR QUESTION!!!

香港係唔係DYING我唔知,
因為好彩我無後代,我都活到一半,
仲有果一半我就睇下到底唔出聲唔出聲果班,
日後既日子會如何!!!!! GOOD LUCK HK!!

以後呀!!
唔好問你個仔/女去左邊呀?
你應該問今次我個仔/女比人軟禁左係邊呀?

沒有留言:

張貼留言