2012年7月4日 星期三

香港人 七一遊行你睇到d咩呀?












71遊行我並沒有即時說過什麼激動的話!!

因為我想事後再用腦袋進行分析,
說其事、講其非,示威者的激烈行為,
以及示威者對警察的種種不尊重行為,
從新聞報導或網上討論以及刊登之圖片,我也略知一二,
如問及我的感受,當然就好似梁特首對六四事件之感言一樣
我會說 ''我同大家都有感受''

讓我澄清一點,POST此圖,並不等於我認同
''世上沒有無緣無故的恨''示威人士就要將對
大部分警察既憎恨發洩係架鐵馬是對的。

我只知想告訴所有人,如你有親朋好友是警察,
我也有鄰居以及朋友當差!!當我知道我認識的朋友要去當值時,
我內心也不好受,因為睇佢企咩位,就有好野受,D個係你我共知既事實!!!

但大家要為自己一方說話時,有否好好去分析事實??
遊行位置、遊行路線、出動的路障之類的東西......
有無同不同年份的71作比較?? 在此不一一細數,希望有興趣探究的人士好好去發掘事實。

你可以說2012年的示威者較過往的更似暴徒,所以不得不放百多座水馬?
胡主席已去了靜音之地,心口掛了''別打擾''















 一個就水馬兩米高,
唔知我可以見到胡主席邊忽呢??



你又可以話攪事三兄弟以及抽水政黨太多,所以不得不防,對嗎?
喂!不過人地無咩攪事wor!因為今次佢地出黎行似籌款多d......


香港高官,日防夜防都防唔到一個蘋果記者的問題!!!
真係不得不讚d個記者,不過都要提醒下你小心有人訓醒自己身處係邊都唔知呀!!

http://www.youtube.com/watch?v=ZMO7pSGXfsM
國家主席胡錦濤參觀啟德期間,一名蘋果日報的記者發問有關六四的問題,
被警員帶走問話,原因警方只是說了''破壞秩序要帶走''
就將他禁錮約15分鐘,道理又何在?

你可以說警察只係一份工,
你打工你老闆錯你都要跟住佢錯,
又幾岩WOR!! 我打工時又真係會跟住老闆錯架WOR!!
不過到出左事,人地追究起上黎,
唔會追我老闆,又真係只係追我!!
打工都知有咩獲氣,你老闆要死你既,
你都要死架啦!! 何況你依家係高薪政府工??

你要示威者對警察好? 我只想到''天方夜譚''d四個字!!!
警察有好人有壞人,我對好警察既遭遇我會深表同情;
講呢d廢話唔係我扮同情佢地,而係呢d甘既野我都係跟香港高官學的。

如果要警察有好日子過,麻煩梁特首同呀禿鷹唔好再玩黑影啦......
老老實實為香港人做返d野,甘辛苦比你出暗招爬到上去,
就唔好on居居甘學曾先生當份工甘黎打啦!!

學佢無意思架!話晒...我條毛我自己識代表返架啦!有心有心


順帶都要講講,抽水政黨又好,冇公德心既示威者都好,
你地din架? d垃圾(包括宣傳物品)印又識印派又識派,d人攞又識攞,
咩垃圾都掉係地,你估你屋企丫?執死d清潔工丫!!!
做返個有公德心既人類啦,唔該!!!

沒有留言:

張貼留言